Microsoft Office در نیمه اول سال ۲۰۲۱ وارد رایانه های ما شد . این نسخه از نرم افزار آفیس شامل اپلیکیشن هایی می باشد که سال هاست همه روزه درحال استفاده از آن می باشیم. اپلیکیشن هایی نظیر Word, Excel, PowerPoint, و Outlook client apps به همراه نسخه سرور Exchange، SharePoint و Skype for Business. مایکروسافت نسخه پیش نمایش این سری را در نیمه ماه می سال ۲۰۲۱ عرضه کرد و هم اکنون می توانید این نسخه را دانلود و روی کامپیوتر خود نصب کنید.

نرم افزار آفیس اصولا برای سازمان ها و شرکت هایی که از نسخه ها cloud Office 365 استفاده نمی کنند طراحی و ساخته شده است.آفیس ۲۰۲۱ دارای ویژگی های بهتر و کارآمدتر برای شرکت هایی می باشد که از آفیس ۳۶۵ و ویژگی های جدید ink نظیر حساسیت فشار، تاثیرات نوسان و ink replay، استفاده نمی کنند . نسخه جدید Excel شامل فرمول های جدید و جداولی به منظور تحلیل داد ها می باشد. همچنین PowerPoint دارای ابزارهای جدید و قدرتمندتری می باشد. مایکروسافت اعلام کرد که قابلیت های جدید آفیس در ماه های آینده اعلام خواهد شد اما چیزی که اکنون به نظر می رسد این است که گویا شما از آفیس ۳۶۵ استفاده می کنید، با این تفاوت که که ابزارها و قابلیت های به بروزتری در اختیار دارید.

محتویات آفیس Microsoft Office 2021 Professional Plus:

  • – Microsoft Access
  • – Microsoft Excel
  • – Microsoft Outlook
  • – Microsoft PowerPoint
  • – Microsoft Publisher
  • – Microsoft Word
  • – Skype for business
  • – OneDrive for business
  • – Microsoft Visio Professional 2021
  • – Microsoft Project Professional 2021

توضیحات:

  • ورژن ۲۲۰۴ بیلد ۱۵۱۲۸.۲۰۱۷۸ ( غیر رسمی ) در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر شده و شامل (Visio و Project و Skype Businessمیباشد.
  • ورژن ۲۱۰۸ بیلد ۱۴۳۲۶.۲۰۴۵۴ (رسمی) در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۰ بروزرسانی شده است و شامل ( Visio و Project و Skype Businessنمیباشد.
  • در نسخه رسمی با اجرای Setup تمام نرم افزارهای مجموعه آفیس نصب میشود و امکان نصب جداگانه محصولات آفیس وجود ندارد.

فعال سازی پوسته و ظاهر جدید آفیس ۲۰۲۱:

اکثر نسخه هایی که از آفیس ۲۰۲۱ منتشر میشود، پس از نصب یا به همان ظاهر قدیمی نمایش داده میشوند یا به صورت جزئی برخی از المان های پوسته جدید را نشان میدهند که دلیل آن به طور غالب، نحوه فعال سازی آفیس است. برای فعال سازی پوسته جدید در نسخه های ۲۰۱۶-۲۰۲۱ (که به نام C2R Install معروف هستند)، فایل MS Office And Windows VL Deploy Tools را از بخش دانلود، دانلود کرده و فایل Install visual refresh ui script.cmd موجود در پوشه Other را اجرا نمایید. پس از اتمام عملیات، یکبار Word را اجرا کرده، پنجره های Agreement و Policy را نیز تایید کنید، Word را بسته و مجدد اجرا کنید تا پوسته جدید فعال شود. لازم به ذکر است که این اسکریپت، لایسنس آفیس را به اشتراک ۳۶۵ مایکروسافت / Mondo 2016 تغییر میدهد اما تمامی امکانات و قابلیت های نسخه ۲۰۲۱ فعال و از طریق پوسته جدید قابل استفاده است. همچنین این پوسته برای نسخه ۲۰۱۹ آفیس نیز قابل فعال سازی است.

تغییرات آفیس ۲۰۲۱ را نیز میتوانید در اینجا ببینید. بسیاری از ویژگی های جدید نسخه ۲۰۲۱ برای نسخه های غیر LTSC و افرادی است که اشتراک ۳۶۵ مایکروسافت را خریداری نموده اند؛ اما با استفاده از اسکرپیت فعال سازی که در بالا اشاره شده، میتوان تمامی  این قابلیت ها را (به جز چندی) فعال نمود.

اشتراک گذاری این محتوا، پلتفرم خود را انتخاب کنید!

لینک دانلود:

تذکر: (لینک منبع سایت فایل نیکو می باشد که دانلود این لینک ها برای مشترکین اینترنت 2020 مخابرات ایران منطقه اصفهان رایگان و بدون محاسبه حجم میباشد)

نسخه v2204 قابل نصب فقط بر روی ویندوز (8.1/10/11):

دانلود با لینک مستقیم نسخه 64 بیت با حجم 3.33 گیگابایت

ورژن 2108 (نسخه رسمی – نسخه 32+64‌ بیتی):

لینک دانلود با حجم 2 گیگابایت پارت 1
لینک دانلود با حجم 2 گیگابایت پارت 2
لینک دانلود با حجم 316 مگابایت پارت 3

دانلود MS Office And Windows VL Deploy Tools (جهت فعال سازی پوسته و ظاهر جدید آفیس در نسخه های 2021 و 2019)

دانلود فعال ساز

تازه‌ترین نرم افزارهای مهندسی

تازه‌ترین نرم افزارهای کاربردی

0 0 votes
امتیاز به این محصول