تامین قطعات و لوازم جانبی:

این فروشگاه با فراهم نمودن قسمت هایی با عنوان “تجهیزات جانبی” تلاش خود را دارد تا حدالامکان تجهیزات جانبی کالاهای فروخته شده را تامین نماید. مشتریان گرامی میتوانند در فروشگاه اقدام به خرید این محصولات نمایند.

ارسال به شرکت گارانتی کننده:

ارسال کالاهای گارانتی شده توسط شرکت های داخل ایران جهت تعمیرات به دو صورت میباشد:

  • ارسال توسط خود مشتری
  • ارسال توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی

در مواردی که شرکت اعلام کرده است که کالا بایستی حتما توسط خود مشتری جهت گارانتی ارسال شود، مشتریان گرامی بایستی از طریق اطلاعات تماس پشتیبانی محصول خود که در برگه گارانتی محصول قید شده با این شرکت ها تماس برقرار کرده و کالای خود را جهت تعمیرات ارسال و پیگیری لازم را انجام دهند.

در مواردی که فروشگاه ها امکان ارجاع محصول به گارانتی در این شرکت ها را داشته باشند، مشتریان میتوانند از طریق فروشگاه نیز اقدام به ارسال کالا جهت تعمیرات نمایند.

همچنین در مواردی که شرکت گارانتی کننده در شهر سکونت خریدار باشد، جهت تسریع در انجام سرویس و پیگیری راحتر و هزینه های کمتر ارسال، نشانی و راه های ارتباطی با شرکت گارانتی کننده مورد نظر در اختیار خریداران قرار داده میشود تا به صورت مستقیم با آن شرکت در ارتباط باشند.

(لازم به ذکر است که پذیرش و یا عدم پذیرش شرایط گارانتی، نحوه تعمیرات و پاسخگویی و روند انجام امور گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده بوده و فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس هیچگونه مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد این شرکت ها ندارد).

تعمیرات تجهیزات پزشکی:

در صورتی که کالاها دارای گارانتی باشد، به هیچ وجه چه از سمت مشتری چه از سمت فروشگاه نباید تعمیراتی روی دستگاه انجام شود. زیرا در این شرایط گارانتی محصول باطل شده و شرکت گارانتی کننده هیچ مسئولیتی در قبال تعمیرات دستگاه نخواهد پذیرفت.

ولی در شرایطی که محصولاتی فاقد گارانتی باشند و یا مهلت گارانتی آنها به اتمام رسیده و یا به هر دلیلی شرایط دریافت گارانتی را نداشته باشند، مشتریان میتوانند جهت تعمیرات، با هماهنگی و تایید قبلی فروشگاه، کارای خود را برای خش تعمیرات ما ارسال نمایند. کالای مشکل دار پس از بررسی، در صورتی که قابل تعمیر بود، هزینه تعمیرات به متقاضی اعلام و در صورت تایید و پذیرش ایشان، تعمیرات انجام خواهد شد. و در صورت عدم پذیرش کالا به مشتری بازگشت خواهد شد.

نکته 1: کلیه هزینه های ارسال کالا جهت تعمیرات، چه کالا قابل تعمیر باشد و چه غیر قابل تعمیر باشد، چه هزینه مورد پذیرش باشد و چه نباشد، بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته 2: در صورتی که امکان تعمیر وجود داشته باشد و مشتری تاییدیه و موافقت خود را جهت تعمیر اعلام نماید، بایستی هزینه تعمیرات به صورت کامل (100 درصد هزینه) توسط مشتری واریز و سپس روند تعمیرات آغاز میشود. در صورت عدم پرداخت هزینه تعمیرات و یا نقص در میزان واریزی، درخواست تعمیرات توسط فروشگاه ثنت نخواهد شد و این فروشگاه مسئولتی در قبال آن ندارد.

نکته 3: در صورت درخواست مشتری به استرداد وجه پس از شروع تعمیرات، با نظر کارشناسان بخش تعمیرات، کلیه هزینه هایی که جهت خدمات، سرویس و تعمیرات تا لحظه درخواست استرداد توسط مشتری بر روی کالاها انجام شده باشد محاسبه و با کسر هزینه های بانکی و حسابداری و ارسال های درون سازمانی، مابقی هزینه به مشتری استرداد و کالا مرجوع میگردد.