شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات رادس

روند و قوانین ثبت سفارش:

جهت ثبت سفارش و خرید صحیح از فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس بایستی موارد زیر را انجام دهید:

  1. ورود به “حساب کاربری” از منوی اصلی سایت. (درصورت نداشتن نام کاربری و کلمه عبور بایستی از همان صفحه حساب کاربری “ثبت نام” انجام و اطلاعات پروفایل و آدرس ها به دقت تکمیل شود).
  2. مرحله بعد انتخاب محصول آن با توجه به موارد و شرایط ذکر شده هر محصول در توضیحات آن.
  3. افزون تعداد مورد نظر از هر محصول به سبد خرید.
  4. پس از انتخاب و افزودن کلیه محصولات مورد نظر به سبد خرید، به صفحه “سبد خرید” مراجعه نمایید.
  5. انتخاب روش ارسال.
  6. رفتن به قسمت بعدی: “تسویه حساب”
  7. در این بخش اطلاعات تکمیلی وارد شود. (در صورتی که قبلا اطلاعات را در پروفایل خود تکمیل کرده باشید نیاز به تکمیل مجدد نیست). سپس امکان تغییر روش ارسال و انتخاب شیوه پرداخت وجود دارد.
  8. پس از تایید پذیرش قوانین فروشگاه، میتوانید جهت ثبت سفارش و پرداخت خود اقدام نمایید.
  • در صورت انتخاب روش مستقیم (کارت به کارت)، شماره حساب، کارت و شبا بانکی به شما نمایش داده خواهد شد و شما بایستی مبلغ صورتحساب را به حساب مورد نظر واریز و فیش واریزی را از طریق تماس و پیامک و یا تیکت پشتیبانی پنل کاربری خود برای فروشگاه ارسال نمایید.
  • در صورت انتخاب درگاه بانکی میتوانید به صورت آنلاین اقدام به پرداخت وجه نمایید.
  • توجه: در مواردی که سیستم های بانکی به هر دلیلی دچار اختلال شوند، تنها روش مستقیم (کارت به کارت) فعال خواهد بود.

شیوه حمل سفارش

کلیه کالاهای فروخته شده در فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس به صورت پس کرایه بوده و هزینه ارسال آن درب محل توسط مامور پستی دریافت خواهد شد. لذا در مرحله ثبت سفارش نیازی به پرداخت وجه حمل و نقل نمیباشد. (نکته: کلیه هزینه های ارسال به عهده مشتری بوده و این فروشگاه تنها هزینه کالا را دریافت خواهد کرد.)

  • حمل و نقل های قابل استفاده در این فروشگاه به شرح زیر است.:
  • پست سفارشی جمهوری اسلامی ایران (اقتصادی تر و مطمئن – پیشنهاد فروشگاه رادس)
  • پست پیشتاز جمهوری اسلامی ایران (اقتصادی – سریع – پیشنهاد فروشگاه رادس)
  • تیپاکس
  • باربری
  • پیک موتوری (ویژه شهر اصفهان)

توجه: کلیه شیوه های حمل و نقل اشاره شده در بالا از روش های استاندارد و مرسوم ارسال کالا در ایران میباشد. نحوه و هزینه ارسال در هر شیوه حمل و نقل، طبق قوانین، مقررات و تعرفه اداره و سازمان حمل و نقلی مذکور بوده و انتخاب آن به عهده مشتری میباشد. لذا این فروشگاه مسئولیتی در قبلا نحوه عملکرد شیوه حمل و نقلی انتخابی توسط مشتری و هزینه های آن ندارد.

نکته: پس از ثبت سفارش و ارسال کالا، امکان تغییر سفارش وجود ندارد لذا در انتخاب شیوه حمل و نقل دقت فرمایید.

نکته: درصورتی که در زمان تحویل کالا در محل مشتری، مشتری از دریافت کالا امتنا کند (به هر دلیلی از جمله: عدم تمایل به دریافت کالا، عدم حضور در فروشگاه، عدم پذیرش هزینه پستی و …) و کالا به این شرکت مرجوع شود، کلیه هزینه های پستی و ارسال درون شهری و هزینه های اداری این شرکت به عهده مشتری بوده و در صورت درخواست مشتری به ارسال مجدد کالا و یا استرداد وجه، بایستی کلیه این هزینه ها توسط مشتری پرداخت و یا از هزینه استرداد آن کسر و مابقی به حساب ایشان واریز شود.

نکته: امکان تحویل حضوری کالا در شهر اصفهان و پرداخت به صورت معمول تنها در روزهای جمعه و روزهای تعطیل رسمی و فقط با هماهنگی قبلی در محل فروشگاه امکان پذیر است. در موارد فوری و لازم در سایر روزهای اداری حتما بایستی قبل از مراجعه هماهنگی صورت پذیرد.

مدت زمان تحویل کالا به دو عامل زیر دسته بندی میشود.

  • زمان آماده سازی کالا توسط فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس
  • زمات تحویل کالا توسط شرکت حمل و نقل کننده انتخابی توسط مشتری

زمان آماده سازی کالا توسط فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس

با توجه به وجود چندین انبار و کارگاه تویط این فروشگاه، زمان آماده سازی ممکن است ثابت و متغییر باشد که به شرح زیر است.

در مواردی که کالا در انبار مرکزی این فروشگاه باشد، با توجه به شرایط اداری شرکت های پستی، تحویل آن به پست ممکن است بین 1 الی 2 روز اداری زمان ببرد. (روزهای جمعه، تعطیلی رسمی و پنجشنبه ها جزو روزهای اداری محسوب نمیشود. به علاوه سفارشاتی که بعد از ساعت 17 ثبت شوند شامل ثبت در آن روز حساب نخواهند شد و ثبت آن به روز بعد موکول خواهد شد).

کالاهایی که در سایر انبارهای این شرکت باشد، بایستی ابتدا جهت بررسی و کنترل کیفی به انبار مرکزی منتقل شود و پس از تایید آن ارسال به مشتری صورت گیرد. در این موارد تحویل کالا به پست بین 1 الی 7 روز کاری زمان میبرد.

برای کالاهایی که به صورت سفارشی، پیش فروش و یا سفارش ساخت باشد، قبل از ثبت سفارش زمان آماده سازی کالا به مشتری اعلام و در صورت تمایل مشتری، ثبت سفارش میشود.

زمات تحویل کالا توسط شرکت حمل و نقل کننده انتخابی توسط مشتری

زمان تحویل کالا در شیوه ای مختلف حمل و نقل متفاوت بوده و زمان آن جدای زمان آماده سازی سفارش است. لذا مشتری میتواند با توجه به زمان شیوه حمل و نقل، نحوه ارسال کالای خود را انتخاب نماید که بدیهیست مسئولیت زمان و نوع ارسال شرکت حمل و نقلی به عهده مشتری میباشد.

تامین قطعات و لوازم جانبی:

این فروشگاه با فراهم نمودن قسمت هایی با عنوان “تجهیزات جانبی” تلاش خود را دارد تا حدالامکان تجهیزات جانبی کالاهای فروخته شده را تامین نماید. مشتریان گرامی میتوانند در فروشگاه اقدام به خرید این محصولات نمایند.

ارسال به شرکت گارانتی کننده:

ارسال کالاهای گارانتی شده توسط شرکت های داخل ایران جهت تعمیرات به دو صورت میباشد:

  • ارسال توسط خود مشتری
  • ارسال توسط فروشگاه های تجهیزات پزشکی

در مواردی که شرکت اعلام کرده است که کالا بایستی حتما توسط خود مشتری جهت گارانتی ارسال شود، مشتریان گرامی بایستی از طریق اطلاعات تماس پشتیبانی محصول خود که در برگه گارانتی محصول قید شده با این شرکت ها تماس برقرار کرده و کالای خود را جهت تعمیرات ارسال و پیگیری لازم را انجام دهند.

در مواردی که فروشگاه ها امکان ارجاع محصول به گارانتی در این شرکت ها را داشته باشند، مشتریان میتوانند از طریق فروشگاه نیز اقدام به ارسال کالا جهت تعمیرات نمایند.

همچنین در مواردی که شرکت گارانتی کننده در شهر سکونت خریدار باشد، جهت تسریع در انجام سرویس و پیگیری راحتر و هزینه های کمتر ارسال، نشانی و راه های ارتباطی با شرکت گارانتی کننده مورد نظر در اختیار خریداران قرار داده میشود تا به صورت مستقیم با آن شرکت در ارتباط باشند.

(لازم به ذکر است که پذیرش و یا عدم پذیرش شرایط گارانتی، نحوه تعمیرات و پاسخگویی و روند انجام امور گارانتی بر عهده شرکت گارانتی کننده بوده و فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس هیچگونه مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد این شرکت ها ندارد).

تعمیرات تجهیزات پزشکی:

در صورتی که کالاها دارای گارانتی باشد، به هیچ وجه چه از سمت مشتری چه از سمت فروشگاه نباید تعمیراتی روی دستگاه انجام شود. زیرا در این شرایط گارانتی محصول باطل شده و شرکت گارانتی کننده هیچ مسئولیتی در قبال تعمیرات دستگاه نخواهد پذیرفت.

ولی در شرایطی که محصولاتی فاقد گارانتی باشند و یا مهلت گارانتی آنها به اتمام رسیده و یا به هر دلیلی شرایط دریافت گارانتی را نداشته باشند، مشتریان میتوانند جهت تعمیرات، با هماهنگی و تایید قبلی فروشگاه، کارای خود را برای خش تعمیرات ما ارسال نمایند. کالای مشکل دار پس از بررسی، در صورتی که قابل تعمیر بود، هزینه تعمیرات به متقاضی اعلام و در صورت تایید و پذیرش ایشان، تعمیرات انجام خواهد شد. و در صورت عدم پذیرش کالا به مشتری بازگشت خواهد شد.

نکته 1: کلیه هزینه های ارسال کالا جهت تعمیرات، چه کالا قابل تعمیر باشد و چه غیر قابل تعمیر باشد، چه هزینه مورد پذیرش باشد و چه نباشد، بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته 2: در صورتی که امکان تعمیر وجود داشته باشد و مشتری تاییدیه و موافقت خود را جهت تعمیر اعلام نماید، بایستی هزینه تعمیرات به صورت کامل (100 درصد هزینه) توسط مشتری واریز و سپس روند تعمیرات آغاز میشود. در صورت عدم پرداخت هزینه تعمیرات و یا نقص در میزان واریزی، درخواست تعمیرات توسط فروشگاه ثنت نخواهد شد و این فروشگاه مسئولتی در قبال آن ندارد.

نکته 3: در صورت درخواست مشتری به استرداد وجه پس از شروع تعمیرات، با نظر کارشناسان بخش تعمیرات، کلیه هزینه هایی که جهت خدمات، سرویس و تعمیرات تا لحظه درخواست استرداد توسط مشتری بر روی کالاها انجام شده باشد محاسبه و با کسر هزینه های بانکی و حسابداری و ارسال های درون سازمانی، مابقی هزینه به مشتری استرداد و کالا مرجوع میگردد.

شرایط استرداد وجه:

محصولات فروشگاه تجهیزات پزشکی رادس به دلیل داشتن شرایط خاص بهداشتی بودن تنها در موارد خاصی امکان استرداد کالا و وجه خواهند داشت. لذا جهت سفارش کالا به دقت موارد زیر را مطالعه فرمایید.

مواردی که امکان مرجوعی و استرداد وجه ندارند:

  • کلیه کالاها در صورت استفاده و یا مصرف توسط مشتری.
  • مواد و کالاهای مصرفی بهداشتی حتی در صورت عدم استفاده.
  • کلیه کالاها در صورت استفاده و یا مصرف توسط مشتری.
  • تجهیزات پزشکی الکترونیکی که پلمپ جعبه آن باز شده باشد.
  • کلیه محصولاتی بسته بندی آن خراب یا خدشه دار شود.
  • سریال کالایی که فروخته شده با کالایی که مرجوع شده باشد مغایر باشد.
  • در شرایطی که به دلایل سلیقه ای یا نظرات شخصی مشتری تمایل به دریافت کالا نداشته باشد.

امکان استرداد تنها در صورتی که:

  • کالای ارسال شده با کالای سفارش داده شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد.
  • کالا توسط سیستم های حمل و نقل به مشتری نرسیده باشد. (درصورتی که عدم دریافت کالا به مشتری به خاطر قسور مشتری باشد شامل استرداد کالا نخواهد بود).

توجه: امکان استرداد زمانی که کالا توسط پست یا باربری آسیب دیده باشد ومود دارد که در این موارد مشتری به هیچ عنوان نباید کالا را از مامور حمل و نقل تحویل بگیرد. در این شرایط بیمه حمل و نقل خسارات وارده را بایستی جبران نماید. در صورتی که مشتری کالای آسیب دیده از سیستم حمل و نقل دریافت نماید به منزله تحویل سالم کالا بوده و شرکت حمل و نقل کننده و فروشگاه رادس هیچ گونه خساراتی را قبول نخواهند کرد. لذا در زمان تحویل باید صحت و سلامت کالا بررسی شود.

روند بازگشت وجه:

در شرایطی که درخواست استرداد، با در نظر گرفتن قوانین و مقررات باشد، ابتدا پس از هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه رادس، کالای مورد نظر بایستی توسط پست مورد نظر این فروشگاه به هزینه خود مشتری به دفتر مرکزی ارسال شود. پس از بررسی دقیق توسط کارشناسان این فروشگاه (و در صورت داشتن گارانتی شرکتی، توسط کارشناسان شرکت گارانتی کننده) در صورت تایید به استرداد، به مشتری اطلاع داده میشود. سپس وجه واریزی و هزینه های پستی، توسط سیستم حسابداری و بانکی، تنها به همان حسابی که در فرایند خرید اقدام به واریز وجه کرده، استرداد میگردد. و در صورتی که طبق بررسی های انجام شده، کالای مرجوعی فاقد شرایط گارانتی و استرداد باشد، پس از اطلاع به مشتری کالا به صورت پس کرایه به مشتریارجاع داده خواهد شد و هزینه ای به مشتری پرداخت نخواهد شد.

شرایط حریم خصوصی

رادس با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، رادس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و رادس تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

این اطلاعات تنها توسط رادس استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.

رادس برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه رادس را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

توجه داشته باشید که شماره 09136862721 شماره‌ ای است که رادس از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین امکان ارسال پیامک از سمت مشتری به این شماره نیز وجود دارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان رادس، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام رادس است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@rades.ir اطلاع دهید.

رادس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، رادس می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت رادس، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به رادس اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه رادس را از خود سلب می‌کند. رادس هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای رادس وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که رادس همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی رادس و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و رادس حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های رادس ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
رادس برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.